How are art trades fun? The more I try to think about it, the more stressful it sounds. (This is coming from a noob artist that doesn't know anything.)

I guess I just love drawing somebody’s ocs and when somebody is drawing my ocs or favorite characters for me too. It makes us both happy. I also love learning about new characters, they often have interesting and inspiring stories. So I think trying to draw something new is fun anytime.

carrie-ash:

♠ Okay folks, there are more then 270 of you, I’m so thankful, and also it’s my 100th post in this blog. Let’s do a small art giveaway.♥
Followers only (new followers are able to participate, but following only for giveaway is rude, man).
No giveaway blogs please.
 Both likes and reblogs count, but only two reblogs per person please. No more.
Askbox must be open.
There will be two winners and they will be chosen by random.org.
The first prize is full-body drawing.
The second prize is half-body drawing.
Giveaway ends on July 28th.♠

One week’s left.♥

carrie-ash:

♠ Okay folks, there are more then 270 of you, I’m so thankful, and also it’s my 100th post in this blog. Let’s do a small art giveaway.♥

  • Followers only (new followers are able to participate, but following only for giveaway is rude, man).
  • No giveaway blogs please.
  • Both likes and reblogs count, but only two reblogs per person please. No more.
  • Askbox must be open.

There will be two winners and they will be chosen by random.org.

  • The first prize is full-body drawing.
  • The second prize is half-body drawing.

Giveaway ends on July 28th.♠

One week’s left.♥

51
VIA carrie-ash
ORIGINALLY carrie-ash

Gentleman, scholar, gay©

Hope you like it. I’m ready to be loved.

Aaand now I’m gonna stop drawing palettes requests for a while. Thanks to everyone. ( ◡‿◡ ♡)

Finally finished part of an art trade with a girl from my russian blog. Her beutiful oc.
Btw, maybe there is somebody who wants an art trade with me too, isn’t there? I’ve got a lot a things to do, but trades are sooo fun, I want them. If you want, contact me in askbox or in notes on DA. qwq

Finally finished part of an art trade with a girl from my russian blog. Her beutiful oc.

Btw, maybe there is somebody who wants an art trade with me too, isn’t there? I’ve got a lot a things to do, but trades are sooo fun, I want them. If you want, contact me in askbox or in notes on DA. qwq

I dunno. I tried. This palette was hard for me especially with so rough character.

ps. ask me more questions, i’m so bored. :c

#7) Do you have an OCs?

any*, you mean?

And yeah, of course.

I’ve got seven ocs, that exist in three different universes like near future world with a huge crime level (my main oc Carrie, her image I use almost anywhere I can), world with supernatural creatures (Samantha, Samuel and Willa) and apocalipcys in post-futurism (Lukas, Niesha and Brianne).

I drew them, if you are interested.

Read More

5~
Anonymous

5:Who/what inspires you?

Uhh… I suppose ordinary things that inspire a lot of other people - video games, music, other artists’ works, and books. And sometimes weird photos such as glitches can inspire me. There was a time when uuhh… even fashion looks inspired.

6

6:Draw a same pic with your dominant and non-dominant hand.

image

Jack i’m so sorry
uhh nah
i’m not

Artist asks GO!
  • 1: Take a picture of your workspace.
  • 2: Show your pencilcase and what's inside.
  • 3: Show a thing you last drew, no matter how small or a "doodle" it is.
  • 4: Lineart or coloring?
  • 5: Who/what inspires you?
  • 6: Draw a same pic with your dominant and non-dominant hand.
  • 7: Do you have any OCs?
  • 8: Do you listen to music when you draw? Favorites?
  • 9: Favorite thing to draw?
  • 10: Least favorite thing to draw?
  • 11: Draw a pic of yourself like how you look just now.
  • 12: Any weird artist behaviour you admit doing?
36521
VIA milch-tuete
ORIGINALLY haikalikka